vineri, 31 ianuarie 2014

Am gatit Carne de porc in sos curry

Ingrediente:

800g carne de porc taiata cubulete ( eu am taiat niste cotlete pentru ca deja le aveam; prea frig pentru un gratar in balcon )
1buc sos Arrabiata din Kaufland ( sos de rosii in casa este de asemenea o optiune buna ), iese picant - deci atentie
Condimente:
Curry, oregano, tarhon, boia dulce, sare putina.
Daca folosesti sos de rosii simplu mai adauga si piper.
5 catei de usturoi maruntiti intr-o punga cu toporisca de snitele ( asa nu se imprastie peste tot aroma si mana nu-ti miroase ), gura o sa miroasa ( asta e ).

Mod de preparare:

Intr-o tigaie mai lata si mai adanca se toarna ulei cat sa acopere fundul tigaii, dupa care se adauga carnea si se lasa cu capac pus peste cca. 30 minute. Ai grija sa nu se prinda, verificand mereu.

Adaugi sosul si mai lasi cca. 10 minute impreuna cu un pahar de apa. ( carnea are inca nevoie de timp sa fiarba si deci nu o lasa pe uscat). Cred ca in total am adaugat 2 cani cu apa.

Dupa cele 10 minute condimentezi si mai lasi inca 10 cu tot cu usturoiul pisat.

Noi am servit cu piure de cartofi si muraturi.
Merge si cu paste sau orez bob cu bob.

Pofta buna!
Crix

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu