joi, 30 ianuarie 2014

Niciodata nu mergeam la SH

Ce s-a schimbat? M-am trezit si am realizat cate pot lua cu doar 100 Ron dintr-un astfel de magazin spre deosebire de varianta nou nout. Asadar azi am fost si mi-am luat urmatoarele:

1buc Jacheta primavara impecabila H&M cu doar 19Ron
1buz cizmulite Leopard Print - vezi poza 20 Ron
1buc pulover crem cu manecuta scurta Zara - happy! 18Ron
1buc combinezon zapada pentru baietel 6 ani - iarasi impecabil 28Ron
3perechi sosete groase
2per dresuri copii


Am lasat in urma (plangand):

- combinezon adulti pentru zapada - mortal de frumos
- caciula cu coarne de ren - foarte haioase
- geaca Clockhouse iarna - fara cusur
- ghete copil 6 ani Puma

Am facut poza doar la cizmulite!
Pana data viitoare, mai lasati magazinele cu haine noi si cutreierati Bucurestiul in alt stil!
Crix

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu