miercuri, 29 ianuarie 2014

Cine zice ca pe blogspot nu poti creste

Am realizat acest blog deoarece vreau sa vad daca intr-adevar nu poti creste mare pe o platforma free!
Am realizat acest blog deoarece vreau sa postez articole ce necesita doar 60 secunde din atentia ta! (Citeste mai repede!)
Am realizat acest blog deoarece imi plac glumele si intamplarile random din viata de zi cu zi! (Ale mele mai mult)
Bancul saptamanii in familia Marin: 2 serpi discuta ( Tata si fiu)

-Tati, tati pot ssssa te intreb sssseva?
- Lassssa-ma fiule, am treaba!
- Tati, tati dar e ssssuper important!
- Siii odata...
- Noi sssuntem veninosssi?
- Da, de ce?
- Pai tocmai mi-am mussscat limba! ( Stiu ca-l stiai, da-l mai departe! )

...time is up!
Nu uita sa zambesti!
Crix

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu