joi, 30 ianuarie 2014

Cum fac eu varza cu scarita

Atentie: Nu am diploma de bucatar!
Ingrediente:
- varza alba sau varza murata (eu am folosit murata, pe care am desarat-o inainte si am strecurat-o bine) 2buc mari de la tata-socru;
- 2 buc costita afumata sau una mai mare pe care o tai bucati;
- 1 buc ceapa mare;
- 1buc morcov mare;
- 200g suc rosii (eu am avut facut in casa tot de la tata-socru), sau bulion.

Am pus ceapa la calit dupa ce am tocat-o marunt, am adaugat morcovul ras pe razatoarea mica si apoi bucatile de costita pentru cca. 3 minute, dupa care am adaugat varza si 2 cani mari cu apa. Am lasat pe aragaz (inca este, pentru ca scriu in timp ce se face) cca. 45minute dupa care, eu prefer sa o mai bag putin si la cuptor. Aproximativ 30-40minute si la cuptor, daca mai rezist sa astept!

Inainte de a o baga la cuptor condimentez exact asa cum imi place mie, voi insa nu uitati de piper si foi de dafin. Eu personal nu pun dafin mereu si nu folosesc vegeta sau knor.
Deja imi ninge-n gura de pofta!

Scarita ii da o aroma de milioane si o poti achizitiona din piata cu doar 10RON!
Mai lasa-ti supermarketurile si mergeti la piata sa vedeti ce economie faceti!

Pofta buna!
Crix


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu